Aktuality

OD 1. LISTOPADU PLATÍ 20% SLEVA NA SERVISNÍ PRÁCE

 

Pokud potřebujete kompletní údržbu vašeho stroje či jen odborně namontovat doplňky & příslušenství, neváhejte nás oslovit. Pro motocykl si přijedeme, kompletně jej zkontrolujeme, po dohodě s vámi opravíme to potřebné a přivezeme zpět.

Platí:

  • 20% sleva na práci
  • doprava motocyklu zdarma do vzdálenosti 25 km
  • delší cesta 15 Kč/km
  • konec akce 28.2.2023

Pamatujte, včasným řešením lehké závady předejdete pozdějším potížím a větším investicím do opravy vašeho motocyklu .

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na telefonních číslech 545 240 096 nebo 721 062 116.

 

SUZUKI V–STROM 800DE

Suzuki V–Strom 800DE je univerzálním strojem nejen pro dobrodružné cestování, ale i k jízdě po městě, či ke každodennímu dojíždění do práce.

Nový 776 ccm motor o výkonu 62kW při točivém momentu 78Nm, sdílený s street fighterem GSX-8S, je lehký, kompaktní a má nízké vibrace, zejména díky použití unikátního patentovaného systému Suzuki Cross Balancer se dvěma vyvažovacími hřídelemi, umístěnými v úhlu 90° ke klikové hřídeli. Motor je usazen ve dvojtém páteřovém rámu, Přední vidlice USD Showa, se zdvihem 220mm je plně stavitelná, zadní tlumič se stavitelným předpětím a zdvihem 220mm je značky Hitachi.

K terénní jízdě vyzívají rozměry kol, přední 21“ a zadní 17“, na kterém je vypínatelné ABS. Za větrným, štítkem s třemi polohami se ukrývá 5“ barevný TFT displej, na kterém je díky novému řídícímu systému S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride System) s 4 úrovňovou kontrolou trakce, včetně terénního režimu Gravel.  

 

V-Strom 1050DE      

V-Strom 1050DE je nová motorka řady DL, celkově vyšší a lépe vybavená pro jízdu v terénu.

Se stávajícím modelem V-Strom 1050 má společné parametry 90° vidlicového dvouválce o objemu 1037 cm3, s výkonem 79kW 107 a 100 Nm. Převodovka modelu DE prošla většími změnami. Jednička a šestka jsou upravené pro rychlejší a hladší přechod z jedničky na dvojku a z pětky na rychlostní stupeň. Zadní rozeta zvětšila „do síly“, z původních 41 na 45 zubů. Majitelé jistě ocení sériově obousměrné rychlo řazení!

V-Strom 1050 obsahuje rovněž nový 5" barevný TFT displej s řídící systémem S.I.R.S. (Suzuki Inteligent Riding System). Ten je u modelu DE nastavený pro endurové použití. Šestiosá inerciální jednotka s tempomatem, který bude fungovat od dvojky výš, v rozmezí od 25 do 160 km/h. Elektronický plyn byl upravený pro plynulejší dávkování. Déle jednotka systém obsahuje 3 motorové mapy, stejně jako vypínatelnou čtyřúrovňovou kontrolou trakce, včetně terénnímu režimu Gravel. Přední 21“ kolo usnadňuje jízdu mimo silnice. Dvou úrovňové náklonové ABS je zde doplněno o možnost vypnutí na zadním kole. Elektronika brzd je navíc dále vybavena systémem pro sjezd z kopce (Slope Dependent Control System) i pro zabrzdění při stání do kopce (Hill Hold Control System). Přední 21“ kolo, usnadňuje jízdu mimo silnice.

Suzuki GSX-8S

Suzuki GSX-8S  novinka modelového roku 2023, rozšiřuje stávající řadu modelů o řadový dvouválec  se zdvihovým objemem  776 ccm, který sdílí s V-Stromem 800DE.  Motor se pyšní výkonem 61 kW při 8500 otáčkách a maximálním točivým momentem 78 Nm při 6800 otáčkách.

Ve výbavě je například elektronický plyn, dále balíček Suzuki Intelligent Ride Sytem s asistenty,  jako je Easy Start, kdy zmáčknete tlačítko startéru a aniž byste ho museli držet, motor sám točí, dokud se nespustí. Low RPM Assist zabraňuje zhasnutí motoru při zařazení jedničky. Na výběr budete mít ze třech jízdních režimů, Active, Basic a Comfort a rovněž kontrola trakce má tři stupně. Novým standardem je pětipalcový TFT displeji s denním a nočním zobrazením  nebo možnost propojení s telefonem.

Podvozek je vybaven tlumiči Kayaba, vpředu je 43mm vidle, vzadu na hliníkové kyvné vidlici je jeden centrální tlumič s možností nastavení předpětí. Oboje mají zdvih 130 mm. Celý motocykl sedí na 17“ litých kolech.

Nekapotovaná GSX-800S má sedlo ve výšce 810 mm a do nádrže jí vejde 14 litrů paliva. Provozní hmotnost 202 kilogramů z ní dělá ideální stroj pro každodenní použití.